Zpětné odkazy newsMicroblog

tvorba webových stránek program

Publikováno 08.12.2012 v 22:50 v kategorii Novinky, přečteno: 148x

Cílem WEBSITE OPTIMIZATION je , bez návštěv je jakkoliv nádherný web mrtvý a je na nic.Nemusí být směrodatné jestli návštěva přichází z google, mohou být i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako myspace, youtube, pinterest a miliony dalších potenciálních zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů internetových stránek investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě správné, ale jestliže www stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to vyhozené prostředky. Skvělý web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvnosti stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu webových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a neustále budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory působící na evaluaci web stránek a dohromady i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v první řadě. Na druhé straně v dnešní době už je jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Je možné uvidět, že google klade zvláště maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.